Czyżby definitywny koniec?

Mam dość..
..stomatologii oczywiście!
Och.. ten blog przecież powstał po to, aby pokazać "Ach.. och.. jaka ta stomatologia jest super". Jest, ale ileż to można się tak tym jarać????



Poszedłem teraz na III rok. Otóż mam teraz tyle zajęć i żadnego czasu na nic innego poza studiowaniem owej stomatologii. Natomiast blog powstał w momencie gdy wszystko związane z tym zawodem było dla mnie takie nowe, ciekawe, fascynujące - jedno wielkie WOW!

Stomatologia to bardzo ciekawy zawód. Postanowiłem jednak nie przenosić tego na inne sfery mojego życia. Studia, późniejsza praca - wystarczy.

Może kiedyś jeszcze wrócę do pisania bloga, ale jedno Wiem na pewno: nie będzie już na nim nic więcej na temat stomatologii.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy dentyści rzeczywiście leczą próchnicę zębów?